Pályázati kiírás a gimnázium büféjének üzemeltetésére
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
A Tatai Református Gimnázium pályázatot hirdet büfé helyiség bérbe vételére az alábbiakban részletezettek szerint:
I. A pályázat tárgya:
1./ A Tatai Református Gimnáziumban az Országos Élelmiszer biztonsági irányítási rendszer szerinti tanúsításoknak megfelelő büfé kialakítása és a büfé helyiségének bérbeadása. A pályázat kiíró szándéka, hogy az iskolai büfé egészséges termékeket kínáljon.
A bérbeadandó helyiség adatai:
• intézmény neve: Tatai Református Gimnázium, címe: 2890 Tata, Kossuth tér 10-11.
• büfé alapterülete: 10 m2
• minimum négyzetméter ár: 1.000 Ft/hó
• bérbe vehető: a bérleti szerződésben meghatározottak szerint
• A büfé helyiség 2 m-es környezetének takarítását nyitvatartási időben a bérlő köteles ellátni!
2./ A Tatai Református Gimnázium a fent meghatározott pályázati cél megvalósítása érdekében nyilvános, egyfordulós pályázatot hirdet a fent megnevezett és cím alatt található büfé helyiségének bérbe adására.
3./ A nyertes pályázónak kell az intézményben található büfé helyiséget az élelmiszer forgalmazásra és tárolásra vonatkozó jogszabályi és szakhatósági előírások alapján kialakítania, illetve üzemeltetnie.
Abban az esetben, ha a nyertes pályázó által kialakított büfé működéséhez a szakhatóságok utólag mégsem járulnak hozzá, illetve a működési engedélyt nem tudja a vállalkozó megszerezni, a büfé kialakításával felmerült költségeit saját maga viseli. E tárgyban polgári jogi igénnyel nem léphet fel a pályázat kiírójával szemben.
A nyertes pályázó köteles figyelembe venni az intézmény-vezető észrevételeit a büfé termékválasztékának kialakításánál.
Az iskolabüfé kínálatának kialakításakor az árusítható termékekkel kapcsolatban a nevelésioktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/1012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 129.§ és 130.§-ai irányadóak.
Ennek megfelelően
- az iskolai büfében a népegészségügyi termékadóról szóló 2011. évi CIII. törvény hatálya alá tartozó termékek nem árusíthatók.
- a gimnázium igazgatója beszerzi az iskola-egészségügyi szolgálat szakvéleményét abban a kérdésben, hogy az árukínálat megfelel-e az egészséges táplálkozásra vonatkozó ajánlásoknak, továbbá hogy tartalmaz-e olyan terméket, amely alkalmas lehet a tanuló figyelmének, magatartásának olyan mértékű befolyásolására, hogy azzal megzavarja az nevelési-oktatási intézmény rendjét, vagy rontsa a nevelő-oktató munka hatékonyságát.
A gimnázium igazgatójának jogában áll, hogy rendszeresen ellenőrizze az iskolai büfé működését az árképzés, a termékválaszték, a termékek minősége, a tisztaság és minden egyéb, az intézményt érintő kérdés vonatkozásában.
4./ A pályázóknak a következő szempontok szerint kell pályázataikat összeállítaniuk:
• a pályázó szakmai múltja
• üzemeltetési terv a bérleti időszakra
• az árképzési rendszer bemutatása (a gimnázium legfeljebb 25 %-os árrés alkalmazását tudja elfogadni)
• forgalmazni kívánt termékek bemutatása (teljes terméklista a beszerzési forrás és a jelenlegi beszerzési ár megjelölésével)
• a pályázó által fizetendő bruttó éves bérleti díjra tett megajánlás
• referenciák.
5./ A pályázó kínálati listájának a következő egészséges ételeket és italokat is tartalmazniuk kell:
• rostos gyümölcs-zöldséglevek, ásványvíz
• friss gyümölcsök (évszaknak megfelelően)
• tejtermékek, tejdesszertek
• sovány hússal, illetve húskészítménnyel készült szendvics, sok zöldséggel, korpás, magvas vagy rozsos zsemle, kifli, kenyér
• puffasztott gabonaszelet, natúr olajos magvak
• müzli szeletek
• aszalt gyümölcsök (kis adagokban)
• olajos magvak (kis adagokban).
6./ A pályázatok elbírálásainak értékelési szempontjai:
• megajánlott éves bruttó bérleti díj
• forgalmazni kívánt termékek
• az alkalmazott árrésre tett ajánlat
• referencia
• előnyt élvez az a pályázó, aki vállalja a POS banki terminál bevezetését
A pályázók rangsorolásánál a legfontosabb szempont az alkalmazott árrésre tett ajánlat.
7./ A pályázatkiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot/pályázatokat eredménytelenné nyilváníthatja, amennyiben a beérkezett pályázat/pályázatok szakmai tartalma nem felel meg a kialakított feltételrendszernek.
8./ A pályázatkiíró a pályázat eredményessége esetén a nyertessel a büfé üzemeltetésére határozott időtartamú bérleti szerződést köt 2021. szeptember 1-től 2022. június 30-ig 10 hónapra.
A szerződés mindkét fél közös szándéka esetén meghosszabbítható.
A nyertes pályázónak bérleti díjat kell fizetni a büfé helyiségének használatáért. A bérleti díj tartalmazza a közüzemi költségeket is (elektromos áramot, a vízhasználati-és csatornadíjat, a fűtési díjat).
A megajánlott 10 hónapra szóló bérleti díj 1/10 részét a Tatai Református Gimnázium számlaszámára kell befizetnie minden megkezdett hónap 10. napjáig.
Nyitva tartási idő tanítási napokon a tanév szorgalmi időszakában 7 órától 14 óráig. Ezen idő alatt folyamatosan nyitva kell tartani.
A nyitvatartási időn kívüli iskolai rendezvények (tanévnyitó, tanévzáró, szalagavató, felvételi vizsgák, érettségi vizsgák, értekezletek, stb.) alatti nyitva tartásról a gimnázium igazgatójával egyedileg lehet megállapodni.
A pályázaton való részvétel ingyenes. A pályázatot két eredeti példányban cégszerűen aláírva és lebélyegezve, zárt borítékban kell benyújtani.
Az üzemeltetési tevékenységéhez az engedélyek, okiratok fénymásolatának csatolása szükséges.
9./ A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 17. 10:00
A pályázatra kérjük ráírni: „BÜFÉ PÁLYÁZAT”
A pályázat benyújtásának módja:
1. személyesen a Tatai Református Gimnázium titkárságán (2890 Tata, Kossuth tér 11. I. emelet), ügyeleti időben (szerdánként 9-12 óráig)
2. postai úton: 2890 Tata, Kossuth tér 10 - 11. (Postai benyújtás esetén a pályázatnak 2021. aug. 17-én 10:00-ig be kell érkeznie.)
A büféhelyiség megtekintésére a gimnázium képviselője előzetes egyeztetés után lehetőséget biztosít.
A pályázattal kapcsolatban információt az alábbi elérhetőségeken kérhet:
Telefon: +36 (20) 522 99 18 Illés Dániel igazgatótól
E-mail:
II. A részvétel feltételei:
A pályázatnak tartalmaznia kell az alábbiakat:
• a pályázó nevét, székhelyét, cégjegyzékszámát vagy egyéni vállalkozói igazolvány számát, elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím)
• a kiírás 4. pontjában leírtakat;
• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázat benyújtásától 30 napra a pályázó ún. ajánlati kötöttséget vállal;
• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó tudomásul veszi, hogy a bérleményt a tulajdonos hozzájárulása nélkül 3. személynek bérletbe nem adhatja, a bérleti jogot át nem ruházhatja, bérleti társ sem vonható be a jogviszonyba;
• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó a bérleményt csak iskolai büfé céljára kívánja használni;
• a HACCP kibővített rendszerének való megfelelés;
• nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázónak nincs köztartozása
• jogi személy esetében 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat és aláírási címpéldány vagy aláírás-minta.
A pályázó kiemelten fontos kötelezettsége a tevékenységéhez szükséges hatósági, szakhatósági és működési engedélyek beszerzése saját költségén.
III. Érvényességi feltételek
Érvénytelen a pályázat,
ha nem a jelen pályázati felhívásban meghatározott feltételek szerint nyújtották be,
ha nem tartalmazza az I. 4. pontban meghatározott adatokat,
ha hiányos.
IV. Kizárási okok
Kizárásra kerül az a pályázó, akiről az ellenőrzés során kiderül, hogy valótlan tartalmú, hamis nyilatkozatot tett.
A hiányosan benyújtott pályázat hiánypótlására nincs mód!
Elbírálás határideje: 2021. augusztus 18.
A pályázat eredményéről a kiíró az eredményhirdetést követően e-mail üzenet formájában értesíti a résztvevőket.
A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázati felhívás visszavonására / eredménytelenné nyilvánítására.
Közzétéve: 2021. július 26.