Pályázati kiírás a gimnázium büféjének üzemeltetésére

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

A Tatai Református Gimnázium pályázatot hirdet büfé helyiség bérbe vételére az alábbiakban részletezettek szerint:

I. A pályázat tárgya:

1./ A Tatai Református Gimnáziumban az Országos Élelmiszer biztonsági irányítási rendszer szerinti tanúsításoknak megfelelő büfé kialakítása és a büfé helyiségének bérbeadása. A pályázat kiíró szándéka, hogy az iskolai büfé egészséges termékeket kínáljon.

A bérbeadandó helyiség adatai:

• intézmény neve: Tatai Református Gimnázium, címe: 2890 Tata, Kossuth tér 10-11.

• büfé alapterülete: 10 m2

• minimum négyzetméter ár: 1.000 Ft/hó

• bérbe vehető: a bérleti szerződésben meghatározottak szerint

• A büfé helyiség 2 m-es környezetének takarítását nyitvatartási időben a bérlő köteles ellátni!

2./ A Tatai Református Gimnázium a fent meghatározott pályázati cél megvalósítása érdekében nyilvános, egyfordulós pályázatot hirdet a fent megnevezett és cím alatt található büfé helyiségének bérbe adására.

3./ A nyertes pályázónak kell az intézményben található büfé helyiséget az élelmiszer forgalmazásra és tárolásra vonatkozó jogszabályi és szakhatósági előírások alapján kialakítania, illetve üzemeltetnie.

Abban az esetben, ha a nyertes pályázó által kialakított büfé működéséhez a szakhatóságok utólag mégsem járulnak hozzá, illetve a működési engedélyt nem tudja a vállalkozó megszerezni, a büfé kialakításával felmerült költségeit saját maga viseli. E tárgyban polgári jogi igénnyel nem léphet fel a pályázat kiírójával szemben.

A nyertes pályázó köteles figyelembe venni az intézmény-vezető észrevételeit a büfé termékválasztékának kialakításánál.

Az iskolabüfé kínálatának kialakításakor az árusítható termékekkel kapcsolatban a nevelésioktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/1012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 129.§ és 130.§-ai irányadóak.

Ennek megfelelően

- az iskolai büfében a népegészségügyi termékadóról szóló 2011. évi CIII. törvény hatálya alá tartozó termékek nem árusíthatók.

- a gimnázium igazgatója beszerzi az iskola-egészségügyi szolgálat szakvéleményét abban a kérdésben, hogy az árukínálat megfelel-e az egészséges táplálkozásra vonatkozó ajánlásoknak, továbbá hogy tartalmaz-e olyan terméket, amely alkalmas lehet a tanuló figyelmének, magatartásának olyan mértékű befolyásolására, hogy azzal megzavarja az nevelési-oktatási intézmény rendjét, vagy rontsa a nevelő-oktató munka hatékonyságát.

A gimnázium igazgatójának jogában áll, hogy rendszeresen ellenőrizze az iskolai büfé működését az árképzés, a termékválaszték, a termékek minősége, a tisztaság és minden egyéb, az intézményt érintő kérdés vonatkozásában.

4./ A pályázóknak a következő szempontok szerint kell pályázataikat összeállítaniuk:

• a pályázó szakmai múltja

• üzemeltetési terv a bérleti időszakra

• az árképzési rendszer bemutatása (a gimnázium legfeljebb 25 %-os árrés alkalmazását tudja elfogadni)

• forgalmazni kívánt termékek bemutatása (teljes terméklista a beszerzési forrás és a jelenlegi beszerzési ár megjelölésével)

• a pályázó által fizetendő bruttó éves bérleti díjra tett megajánlás

• referenciák.

5./ A pályázó kínálati listájának a következő egészséges ételeket és italokat is tartalmazniuk kell:

• rostos gyümölcs-zöldséglevek, ásványvíz

• friss gyümölcsök (évszaknak megfelelően)

• tejtermékek, tejdesszertek

• sovány hússal, illetve húskészítménnyel készült szendvics, sok zöldséggel, korpás, magvas vagy rozsos zsemle, kifli, kenyér

• puffasztott gabonaszelet, natúr olajos magvak

• müzli szeletek

• aszalt gyümölcsök (kis adagokban)

• olajos magvak (kis adagokban).

6./ A pályázatok elbírálásainak értékelési szempontjai:

• megajánlott éves bruttó bérleti díj

• forgalmazni kívánt termékek

• az alkalmazott árrésre tett ajánlat

• referencia

• előnyt élvez az a pályázó, aki vállalja a POS banki terminál bevezetését

A pályázók rangsorolásánál a legfontosabb szempont az alkalmazott árrésre tett ajánlat.

7./ A pályázatkiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot/pályázatokat eredménytelenné nyilváníthatja, amennyiben a beérkezett pályázat/pályázatok szakmai tartalma nem felel meg a kialakított feltételrendszernek.

8./ A pályázatkiíró a pályázat eredményessége esetén a nyertessel a büfé üzemeltetésére határozott időtartamú bérleti szerződést köt 2021. szeptember 1-től 2022. június 30-ig 10 hónapra.

A szerződés mindkét fél közös szándéka esetén meghosszabbítható.

A nyertes pályázónak bérleti díjat kell fizetni a büfé helyiségének használatáért. A bérleti díj tartalmazza a közüzemi költségeket is (elektromos áramot, a vízhasználati-és csatornadíjat, a fűtési díjat).

A megajánlott 10 hónapra szóló bérleti díj 1/10 részét a Tatai Református Gimnázium számlaszámára kell befizetnie minden megkezdett hónap 10. napjáig.

Nyitva tartási idő tanítási napokon a tanév szorgalmi időszakában 7 órától 14 óráig. Ezen idő alatt folyamatosan nyitva kell tartani.

A nyitvatartási időn kívüli iskolai rendezvények (tanévnyitó, tanévzáró, szalagavató, felvételi vizsgák, érettségi vizsgák, értekezletek, stb.) alatti nyitva tartásról a gimnázium igazgatójával egyedileg lehet megállapodni.

A pályázaton való részvétel ingyenes. A pályázatot két eredeti példányban cégszerűen aláírva és lebélyegezve, zárt borítékban kell benyújtani.

Az üzemeltetési tevékenységéhez az engedélyek, okiratok fénymásolatának csatolása szükséges.

9./ A pályázat benyújtásának határideje: 2021. augusztus 17. 10:00

 A pályázatra kérjük ráírni: „BÜFÉ PÁLYÁZAT”

A pályázat benyújtásának módja:

1. személyesen a Tatai Református Gimnázium titkárságán (2890 Tata, Kossuth tér 11. I. emelet), ügyeleti időben (szerdánként 9-12 óráig)

2. postai úton: 2890 Tata, Kossuth tér 10 - 11. (Postai benyújtás esetén a pályázatnak 2021. aug. 17-én 10:00-ig be kell érkeznie.)

A büféhelyiség megtekintésére a gimnázium képviselője előzetes egyeztetés után lehetőséget biztosít.

A pályázattal kapcsolatban információt az alábbi elérhetőségeken kérhet:

Telefon: +36 (20) 522 99 18  Illés Dániel igazgatótól

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

II. A részvétel feltételei:

A pályázatnak tartalmaznia kell az alábbiakat:

• a pályázó nevét, székhelyét, cégjegyzékszámát vagy egyéni vállalkozói igazolvány számát, elérhetőségét (telefonszám, e-mail cím)

• a kiírás 4. pontjában leírtakat;

• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázat benyújtásától 30 napra a pályázó ún. ajánlati kötöttséget vállal;

• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó tudomásul veszi, hogy a bérleményt a tulajdonos hozzájárulása nélkül 3. személynek bérletbe nem adhatja, a bérleti jogot át nem ruházhatja, bérleti társ sem vonható be a jogviszonyba;

• nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a pályázó a bérleményt csak iskolai büfé céljára kívánja használni;

• a HACCP kibővített rendszerének való megfelelés;

• nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázónak nincs köztartozása

• jogi személy esetében 30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat és aláírási címpéldány vagy aláírás-minta.

A pályázó kiemelten fontos kötelezettsége a tevékenységéhez szükséges hatósági, szakhatósági és működési engedélyek beszerzése saját költségén.

III. Érvényességi feltételek

Érvénytelen a pályázat,

 ha nem a jelen pályázati felhívásban meghatározott feltételek szerint nyújtották be,

ha nem tartalmazza az I. 4. pontban meghatározott adatokat,

ha hiányos.

IV. Kizárási okok

Kizárásra kerül az a pályázó, akiről az ellenőrzés során kiderül, hogy valótlan tartalmú, hamis nyilatkozatot tett.

A hiányosan benyújtott pályázat hiánypótlására nincs mód!

Elbírálás határideje: 2021. augusztus 18.

 A pályázat eredményéről a kiíró az eredményhirdetést követően e-mail üzenet formájában értesíti a résztvevőket.

A pályázat kiírója fenntartja a jogot a pályázati felhívás visszavonására / eredménytelenné nyilvánítására.

Közzétéve: 2021. július 26.